Banner

Fagstoff

Hold deg oppdatert

Her finner du artikler, foredrag, blogginnlegg og fagbøker om kommunikasjon. Velg kategorien du vil lære mer om.

Video

Medlem

Hvordan analysere og måle effekten av egen kommunikasjon?

I tid hvor mye informasjon skal ut, men også nå frem, er det viktigere enn noen gang å måle effekten av kommunikasjonen og justere underveis. Vi har slått av en prat med Torunn Sæth, fungerende leder for analyseavdelingen ved Forsvarets mediesenter, for å finne ut hvordan de jobber med måling.

Medlem

CASE: Kompetansekartlegging i Elkjøp

Jan Christian Thommesen, kommunikasjonssjef i Elkjøp Nordic, var en av de første som tok i bruk Global Capability framework for sine medarbeidere. De har brukt verktøyet i arbeidet med å utvikle en dynamisk kommunikasjonsstrategi.

Medlem

Hvordan kommuniserer man sin egen verdi når kjerneproduktet forsvinner?

Mange virksomheter befinner seg nå i en situasjon hvor de enten har måttet avlyse arrangementer, stenge butikker eller permittere ansatte. Det å kommunisere sin egen verdi når mye er borte, kan være utfordrende. Vi har slått av en prat med Mette Øines Habberstad, medlems- og kommunikasjonssjef i DNT.