Sosiale medier
Aalens "En kort bok om sosiale medier" fra 2012 er her oppdatert og utvidet med hele ni nye kapitler. Målgruppen er folk med ansvar for virksomheters bruk av sosiale medier, samt studenter i markedsføring, medier og kommunikasjon.
Aalens "En kort bok om sosiale medier" fra 2012 er her oppdatert og utvidet med hele ni nye kapitler. Målgruppen er folk med ansvar for virksomheters bruk av sosiale medier, samt studenter i markedsføring, medier og kommunikasjon.
Kunnskapsrik, engasjert og konkret om korleis verksemder skal kommunisere, men også utføre, berekraftsarbeidet sitt.
Lærerbok som gir innføring i tolkningslære, et fagfelt som undersøker språket i bruk og hvordan vi greier å tolke hverandres ytringer.
For at alle borgere i et samfunn skal kunne være delaktige i de demokratiske prosessene, trengs det informasjon om hva som skjer, og på hvilken måte vi alle forventes å delta. Men hvem er det egentlig som gir oss denne informasjonen, og hvordan?