Skip header

Her er Kommunikasjon i ny drakt

Denne uken sendes første utgave av Kommunikasjon i ny design ut til alle Kommunikasjonsforeningens medlemmer.

Tekst: KOMMUNIKASJONSFORENINGEN   |  Foto: KOMMUNIKASJONSFORENINGEN
Publisert: 4. februar 2015

– Fornyelsen vi nå har gjort med Kommunikasjon skal gi medlemmene mer av innholdet de ønsker seg, med et design som skal gjøre stoffet lettere tilgjengelig, sier fungerende redaktør Mari Mellum.

Har lyttet til medlemmene

Fjorårets medlemsundersøkelse viste med all tydelighet at medlemmene setter stor pris på Kommunikasjon, som oppleves som en viktig medlemsfordel. Derfor valgte foreningen å pusse opp bladet.

Kommunikasjonsforeningens sekretariat har jobbet sammen med Redink om redesignet, og en grundig prosess ligger bak endringene som er gjort. Forrige medlemsundersøkelse, kombinert med fokusgrupper, har gitt informasjon om hva medlemmene ønsker seg av Kommunikasjon.

– Vi har tatt med det medlemmene likte best fra det gamle bladet videre, men en god del er forandret. Leserne ønsket seg flere case, flere konkrete tips, mer om fagbøker og forskning, mer stoff fra utlandet. De ønsket seg også et mer innbydende og oversiktlig design. Jeg håper og tror at leserne blir fornøyde med det nye bladet, sier Mellum, som gjerne tar mot tilbakemeldinger og innspill.

faksimile kommunikasjon 2015
En titt på fagbladet i ny drakt. Foto: Kommunikasjonsforeningen.

Eksklusivt for medlemmer

Bladet Kommunikasjon er en medlemsfordel for Kommunikasjonsforeningens medlemmer. Derfor vil fremtidige utgaver av Kommunikasjon publiseres eksklusivt for medlemmer bak innlogging på Min side. Vi har imidlertid valgt å publisere første utgave av Kommunikasjon åpent her på kommunikasjon.no, slik at flest mulig får se bladet i ny drakt. God lesning!

Les blavennlig nettversjon
Last ned bladet som PDF

Alle medlemmer får bladet tilsendt. Abonnement for ikke-medlemmer koster 550,- (6 utgaver per år) og kan bestilles på post@kommunikasjon.no.

Tips til temaer, case, artikler samt kronikker kan sendes til tips@kommunikasjon.no.

Siste saker

Har du lest disse sakene?

Les Mer on Strategien som kapret velgerne
Pressearbeid
For medlemmer
Miljøpartiet de grønne Kickoff
Strategien som kapret velgerne –>

MDG måtte justerte kommunikasjonsstrategien da klimasaken falt ut av medienes valgkampdekning.

Les Mer on Når navnet ditt blir business
Markedskommunikasjon
Når navnet ditt blir business –>

Å bygge en personlig merkevare kan være krevende. Gjør du det riktig, er det en av de mest effektive investeringene du som gründer kan gjøre - vi gir deg tipsene.

Les Mer on Møt Kladden – Kommunikasjonsforeningens egen KI-agent
Kunstig intelligens
For medlemmer
Møt Kladden – Kommunikasjonsforeningens egen KI-agent –>

Kommunikasjonsforeningen lanserer sin egen KI-agent, Kladden. Nå vil vi gjerne at du skal prøve den.