Banner

Kurs

Ønsker du faglig påfyll?

Kommunikasjonsforeningen har et omfattende kursprogram tilpasset medlemmenes ønsker og behov. Medlemmer får kursene til rabattert pris. Kursene omfatter alt fra språk og produksjon av video til lobbyvirksomhet og kommunikasjonsstrategi. Det er foreningens Fagråd for kompetanse som setter sammen kurstilbudet.

fullt
27.01.2020
Kommunikasjonsforeningens lokaler, Brugata 19, Oslo
13.02.2020
Kommunikasjonsforeningens lokaler, Brugata 19, Oslo
11.03.2020
Media City Bergen, Lars Hillesgate 30, 5008 Bergen
Fullt
16.03.2020
Kommunikasjonsforeningens lokaler, Brugt. 19, Oslo.
19.03.2020
Kommunikasjonsforeningens lokaler, Brugt. 19, Oslo.
25.03.2020
Universitetet i Tromsø
21.04.2020
Kommunikasjonsforeningen, Brugata 19, Oslo
23.04.2020
Kommunikasjonsforeningens lokaler, Brugt. 19, Oslo.
30.04.2020
Media City Bergen, Lars Hillesgate 30, 5008 Bergen

Kommer i 2020

Flere kurs blir lagt til etterhvert som innholdet er ferdigstillt og dato er satt. Under finner du noen av kursene som er planlagt for 2020.

Krisekommunikasjon

På dette kurset lærer man om grunnleggende krisekommunikasjon og hvordan man kan forberede egen virksomhets planer. Med stor faglig tyngde skal Margrete Halvorsen (tidligere kommunikasjons­direktør i Politidirektoratet) ta deltakerne gjennom de ulike aspektene ved krisekommunikasjon. For å bli bedre trenger man både teori og praksis, noe dette kurset tilbyr. Kurset vil inneholde en praktisk og realistisk øvelse innen krisekommunikasjon hvor hver enkelt deltaker får prøvd seg på å sette det man har lært ut i praksis.

Varighet: 2 dager

 

Kanalvalg

Kanalvalg er viktig, enten målet er økt kjennskap, involvering, merkevarebygging eller salg. Er du usikker på hvilke digitale kanaler du bør inkludere i din kommunikasjonsstrategi? Kurset hjelper deg med å forstå det digitale landskapet, hvor ulike målgrupper befinner seg på nett og hvordan du kan nå disse.

Varighet: 1 dag

 

Verktøykurs: Facebook / Snapchat / LinkedIN / Google Analytics

Som er forlengelse av kurset nevnt ovenfor, er det tenkt et nivå to. Her vil vi variere med ulike verktøy man kan bruke som en del av sin digitale strategi gjennom året.

Varighet: 1 dag