Skip header
Oversiktsbilde av publikum i salen fra Kommunikasjonsdagen 2019.

Kommunikasjonsdagen 2020

  • Torsdag 05. mars 2020 kl. 09:00 - 16:00
  • Clarion Hotel The Hub, Biskop Gunnerus' gate 3, 0106 Oslo
  • Pris: 3 600 kr for medlem, 5 800 kr for ikke-medlem

Må vi henge med på alt?

Endringene skjer raskere enn noensinne, og kommunikatører må følge med. Hva skal man prioritere og hvordan kan man vise sin egen verdi i organisasjonen? Må man teste alle nye kanaler og hoppe på hver eneste nye mulighet? På Kommunikasjonsdagen 2020 skal vi grave i nettopp dette.

I løpet av dagen ser vi nærmere på politisk kommunikasjon anno 2020, brukersentrering, samfunnsansvar og ikke minst skal vi gå tilbake til det grunnleggende: godt innhold, formidling og evnen til å skape endring.

Sikre deg plass og begynn å se frem til 5. mars. Da samles 500 kommunikatører midt i Oslo sentrum, på The Hub, for å mingle, lære og få ny inspirasjon.

Grupperabatt:

Er dere tre eller flere kollegaer fra samme arbeidssted får dere 15 % rabatt på alle billettene. Samlet påmelding kan sendes til post@kommunikasjon.no, husk å oppgi fakturaadresse og merking av fellesfaktura. Tilbudet gjelder bare for medlemmer av Kommunikasjonsforeningen.

Informasjon om påmelding og avmelding finner du her.

Program

Tid
Foredrag
Sted
08:00
Registrering
09:00
Åpning
10:00
Pause
11:40
Lunsj i restauranten
14:00
Pause
16:15
Faglig program slutt

Se foredrag fra tidligere Kommunikasjonsdager

Faglig frokost: Slik takler du mediestormen
For medlemmer

Hva kan vi som kommunikasjonsrådgivere gjøre når jobben eller sjefen står i en krise og medietrykket eksploderer? Eva Sannum er grunnlegger og partner i PR-byrået Sannum og Bergestuen. Hun kommer til studio sammen med psykolog og fagsjef i psykologforeningen, Kim Edgar Karlsen, som har forsket på de psykologiske effektene av å stå i pressens søkelys.

Faglig frokost: Baneservice om internkommunikasjon
For medlemmer

Baneservice AS er norges største jernbaneentreprenør. De ansatte er spredd over nesten hele Norge, de fleste av dem bruker ikke PC i jobben, og mange jobber turnus. Hvordan sikrer man da god internkommunikasjon? Leder for kommunikasjon i Baneservice AS, Mimmi Granli, og hennes kollega Pia Moberg, har svaret. De vant prisen for beste internkommunikasjon da Den store kommunikasjonsprisen ble delt ut 6. februar i år.

Strategi og måling
Faglig frokost: Slik når du målene dine i 2025
For medlemmer

Skal vi nå målene våre må de være tydelige og oppnåelige. Kommunikasjonsstrategi, kommunikasjonsplan og ikke minst virksomhetsstrategien er helt sentrale verktøy for å nå målene. Men hvordan bruker vi dem mest effektivt?