Banner

Vestland: Frokostmøte: Få meg på! Det vanskelige medieinnsalget

Torsdag 18. april 2024 kl. 08:00 - 10:00
Media City Bergen
Pris: Gratis (medlem) , 450 (ikke-medlem)

Alle ønsker oppmerksomhet rundt saken sin. Hva er forskjellen på de som lykkes, og de som feiler?

Heidi Tofterå Slettemoen og Marius Solberg Anfinsen utgjør den lille kommunikasjonsavdelingen til Frende Forsikring. Med sine nær 3000 medieoppslag var Frende likevel det nest mest omtalte forsikringsselskapet i Norge i 2023. Heidi og Marius deler hvordan de jobber for å komme på med mediesaker og har blitt en naturlig del av mediebildet.

Guro Valland er ansvarlig redaktør og administrerende direktør i Bergensavisen (BA). Hun forteller oss hva BA mener er et godt medieinnsalg, og hva som kanskje går rett i søppelkassen. Hvilke triggere finnes for å få media og BA interessert? Og vi har utfordret henne til å komme med noen tips til hva kommunikasjonsbransjen kan gjøre for å bli mer relevant.

Etter innleggene får denne fine gjengen selskap av sjefredaktøren til Bergens Tidene, Trond Olav Skurnes. Da setter vi av tid til diskusjon og spørsmål fra våre medlemmer.

Enkel frokost fra klokken 08.00. Faglig innhold fra 08.30-10.00.

Under arrangementet vil Kommunikasjonsforeningen Vestland ta bilder til bruk i våre kanaler på sosiale medier, foreningens nettside og i presentasjoner.

Velkommen!

Pris medlemmer
Gratis
Pris Ikke-Medlemmer
450