![Banner](/kurs-og-arrangementer/medlemsarrangementer/2023/frokostm%C3%B8te/_/image/b87a5f6a-8fd1-4b0d-b51b-5c6a22ffffb2:028ba0990eba4698d3771b6934f3d913f494767c/width-1440/digital-marketing-1725340_1920.jpg)
Trøndelag: Frokostmøte "Merkevarebygging i det offentlige"
Når offentlige virksomheter fusjoneres i ett sett, og ansvar og tjenester flyttes rundt i statsapparatet, er det noe poeng i å tenke merkevarebygging?
Ja, mener kommunikasjonssjef Åshild Berg-Tesdal i Sikt – Kunnskapssektorens tjenesteleverandør, og Chris Guldberg, direktør for kommunikasjon, bærekraft og marked i Norsk Helsenett. På hver sin måte har de to virksomhetene brukt merkevarebygging til å styrke intern kultur og gjøre det enklere for omgivelsene å orientere seg i tjenestetilbudet.
På Kommunikasjonsforeningens frokostmøte onsdag 22. november deler de sine erfaringer og åpner for diskusjon og spørsmål.
Vi spanderer frokost fra kl.08:00, og den faglige delen starter kl.08:30.
Velkommen!