Banner

Rogaland: Hvordan jobber aktørene med kommunikasjon på ONS?

Torsdag 01. sep. 2022 kl. 09:30 - 11:00
ONS presserom, DNB Arena 3 etg., Stavanger
Pris: Gratis (medlem) , 450 (ikke-medlem)

Stiller du på ONS? Eller er du en kommunikatør utenfor energi-bransjen? Høstens første møte 1.september bør uansett være av interesse for mange av oss.

Hvordan planlegger de ulike aktørene sine budskap før, under og etter ONS? Hvordan jobber reklamebyråene som brukes av selskapene? Og hvordan jobber ONS selv med kommunikasjon i møte med en svært variert målgruppe?

Inger Johanne Stenberg, kommunikasjonsdirektør i ONS, tar imot oss og gir et innblikk i noe av det arbeidet som gjøres før arrangementet. Både når det gjelder valg av strategi, mål, budskap og kanaler.

Kulturkompaniet har ansvar en del stander og områdene Young og Scaleups. Dagligleder Ole Petter Søllesvik deler noen av sine hemmeligheter med oss om hvordan de jobber med noen av disse prosjektene fra ide til ferdig produkt.

Finn E. Krogh, direktør på Norsk Oljemuseum er også juryformann for «Best Stand Award 2022» under ONS. Han tar oss gjennom hvordan juryen har kommet fram til årets vinner og hva som skiller nettopp denne standen ut fra de andre.

Leder for Kommunikasjonsforeningen i Rogaland, Veronica Halvorsen, tar oss med på en tur gjennom messeområdet for å se på noen av de nominerte standene. Vi avslutter Tour de ONS på årets vinnerstand. Her møter vi noen av de som jobber på vinnerstanden som forteller om hvordan de har planlagt standen og hva de har gjort for å nå målgruppen sin med sin historie.

Etter touren står alle fritt til å kose seg videre på messen.

Har du ONS-pass? Notér i så fall dette i din påmelding (i feltet for faktura-merking).

Pris medlemmer
Gratis
Pris Ikke-Medlemmer
450