Banner

Oslo/Akershus: Årsmøte og frokostseminar: Hvordan bli synlig i 2021?

Tirsdag 02. mars 2021 kl. 08:15 - 09:45
Digitalt
Pris: Gratis (medlem) , Gratis (ikke-medlem)

Dette møtet er flyttet fra 16. februar til 2. mars.

Hva kan kommunikasjonsfolk gjøre for å bli synlige i egne kanaler?

Vi åpner kommunikasjonsåret 2021 med å vende blikket utover, etter å ha tilbragt nesten hele 2020 på hjemmekontoret. Derfor har vi invitert kommunikasjonsfolk til å fortelle om hvordan de når ut til sine målgrupper på nye måter, og hvilke medier vi bør holde øye med i 2021. Bli med og la deg inspirere!

• Hvilke kanaler bør vi holde øye med i 2021? Nils Petter Strømmen fra Kantar forteller.

• Personlig og nedpå - menneskene bak IKEA. Tonje Skjetne Bjørnerem forteller om hvordan IKEA-ansatte lager eget innhold til Instagram og YouTube live.

• Podcast: Hvordan kommunisere kompliserte problemstillinger på en forklarlig måte? Det får vi høre mer om fra Henrik Habberstad, kreativ leder i Equinor.

• Hvordan får et direktorat over 20 000 skolefolk til å bli med på framsnakk-fredag? Stine Grimsrud og Linda Sørfjord i Utdanningsdirektoratet deler erfaringer fra å bruke grupper på Facebook. Du får nyttige tips om hva som skal til, og om hva som er skikkelig vanskelig.

• Redningsselskapet lanserte sommeren 2020 «årets kuleste sommerjobb» på TikTok. Hvordan kommunisere troverdig, effektivt og engasjerende til nye målgrupper i nye kanaler? Fredrik Sahlin, direktør for salg og marked i Redningsselskapet deler erfaringer med å kommunisere med generasjon Z.

Dette møtet er også årsmøte i Kommunikasjonsforeningen Oslo og Akershus. Har du saker du vil at vi skal ta opp? Send dem til styreleder Gudrun Kathle Lægreid på innen 4. februar. Sakspapirer blir sendt medlemmene 1 uke før møtet. Vel møtt!

Pris medlemmer
Gratis
Pris Ikke-Medlemmer
Gratis