Banner

Nettkurs: Introduksjon til TikTok

Torsdag 03. nov. 2022 kl. 12:00 - 13:30
Teams
Pris: 1499 (medlem) , 3499 (ikke-medlem)

OM KURSHOLDER
Factbox image

Liv Tone Otterholt jobber som innholdsprodusent i byrået Spoon og har hatt stor suksess med KIWI på TikTok.

Det er fristende å kaste seg på en ny kanal, men ikke alltid så godt å vite hvordan man skal gjøre det. TikTok kan knapt kalles en ny kanal lenger, men det er likevel få norske virksomheter som har etablert seg på det sosiale mediet. I dette kurset vil du få lære av arbeidet med en merkevare som har stor suksess med kanalen. Kursholder, og innholdsprodusent i Spoon, Liv Tone jobber daglig med KIWIs TikTok-konto og har fra arbeidet med kanalen erfaringer, tips og tips, som kan komme godt med enten i beslutningen om å starte en kanal, eller veien videre for de som skal eller har gått i gang. 

Læringsmål

  • TikTok 101
    • Hva er TikTok og hvordan ser det ut?
    • Hva er en TikTok trend og hvorfor er lyder viktig på TikTok? 
    • Hvem bruker TikTok? 
    • Hvilke muligheter har man på TikTok? 
  • Hva gjør norske aktører på TikTok? 
  • Hvordan kan jeg og min organisasjon ta kanalen i bruk? 
  • Hva skal til for å starte en TikTok-konto, og hva trenger du? 
  • Hvordan lage en enkel TikTok-strategi, og hvordan måler man suksess? 
  • Hva har KIWI lært: erfaringer, tips og triks.

Om kursholder

Liv Tone Otterholt jobber som innholdsprodusent i byrået Spoon og har tidligere jobber som kommunikasjonsrådgiver i Bane NOR og Microsoft. Hun har vært med på å bygge opp KIWI på TikTok som har vært en stor suksess, og jobber med å utvikle kontoen og scrolle etter nye trender daglig. 

Pris medlemmer
1499
Pris Ikke-Medlemmer
3499