Skip header

Høstseminaret 2019 - Velkommen til Bergen!

  • Onsdag 18. sep. kl. 17:00 - Fredag 20. sep. kl. 14:00
  • Scandic Ørnen, Bergen
  • Pris: 5 900 kr for medlem, 7 900 kr for ikke-medlem
Tid
Foredrag
Sted

Hotell og overnatting

Overnatting er ikke inkludert i påmeldingen og må bestilles separat.

Kommunikasjonsforeningen har avtale med Scandic Ørnen, og frem til 15. august kan rom bestilles for:

Enkeltrom med frokostbuffet kr 1590 pr. natt (flex, kan avbestilles)
Dobbeltrom med frokostbuffet kr 1790 pr. natt (flex, kan avbestilles)

Ordinærpris på hotellrom vil variere frem mot seminaret, det kan derfor være lurt å sjekke hva denne prisen er før du reserverer med rabattkoden. 

Bruk koden BNOR190919 ved bestilling.

Bli en del av Høstseminaret

Høstseminaret er et to-dagers seminar som Kommunikasjonsforeningens 10 lokallag bytter på å arrangere, i samarbeid med Kommunikasjonsforeningen sentralt. I år samles flere hundre kommunikatører i Bergen for å nettverke, diskutere og få faglig påfyll. Som sponsor og samarbeidspartner på Høstseminaret møter du relevante beslutningstakere. 

Vil du vite mer om sponsormulighetene? Send en e-post til malin@kommunikasjon.no.

Hovedsponsor

Mynewsdesk logo

Samarbeidspartnere

NTB logo oransje
CLIPSK_Standard_20
Retriever logo

Videoer fra Høstseminaret 2017

Faglig frokost: Få konkrete tips om strategi og måling
For medlemmer

Strategisk kommunikasjon handler om å nå mål. For å lykkes må du vite hva som virker. Hva måler vi? Hva hindrer oss i å måle? Hvordan lykkes vi med systematisk måling som dokumenterer resultater? AMEC-rammeverket på norsk: https://www.kommunikasjon.no/medlemsfordeler/maleverktoy-pa-norsk Virksomhetsinterne kurs: https://www.kommunikasjon.no/kurs-og-arrangementer/kurs-for-bedrift

Faglig frokost: Slik når vi de unge
For medlemmer

Vi gjør det, sier Medietilsynet. Men de fikk sin kampanje om valget stoppet både av Meta, TikTok og Snapchat. Vi må ikke gjøre alt selv, sier Skatteetaten. De lager gjerne innhold andre kan dele i sosiale medier. Vi tar diskusjonen om hvordan vi best kan nå unge og viser eksempler på hva som fungerer og hva som stoppes av plattformene. Gjester i studio er: Stian Barsnes-Simonsen, Kommunikasjonssjef i Medietilsynet Christer Gilje, pressesjef i Skatteetaten Programleder er som vanlig Anne-Lise Mørch von der Fehr, daglig leder i Kommunikasjonsforeningen Faglig frokost er et gratis tilbud eksklusivt for deg som er medlem i Kommunikasjonsforeningen. Lenke til direktesendingen sendes ut til alle påmeldte kvelden før.