Skip header

Høstseminaret 2019 - Velkommen til Bergen!

  • Onsdag 18. sep. kl. 17:00 - Fredag 20. sep. kl. 14:00
  • Scandic Ørnen, Bergen
  • Pris: 5 900 kr for medlem, 7 900 kr for ikke-medlem
Tid
Foredrag
Sted

Hotell og overnatting

Overnatting er ikke inkludert i påmeldingen og må bestilles separat.

Kommunikasjonsforeningen har avtale med Scandic Ørnen, og frem til 15. august kan rom bestilles for:

Enkeltrom med frokostbuffet kr 1590 pr. natt (flex, kan avbestilles)
Dobbeltrom med frokostbuffet kr 1790 pr. natt (flex, kan avbestilles)

Ordinærpris på hotellrom vil variere frem mot seminaret, det kan derfor være lurt å sjekke hva denne prisen er før du reserverer med rabattkoden. 

Bruk koden BNOR190919 ved bestilling.

Bli en del av Høstseminaret

Høstseminaret er et to-dagers seminar som Kommunikasjonsforeningens 10 lokallag bytter på å arrangere, i samarbeid med Kommunikasjonsforeningen sentralt. I år samles flere hundre kommunikatører i Bergen for å nettverke, diskutere og få faglig påfyll. Som sponsor og samarbeidspartner på Høstseminaret møter du relevante beslutningstakere. 

Vil du vite mer om sponsormulighetene? Send en e-post til malin@kommunikasjon.no.

Hovedsponsor

Mynewsdesk logo

Samarbeidspartnere

NTB logo oransje
CLIPSK_Standard_20
Retriever logo

Videoer fra Høstseminaret 2017

Faglig frokost: Slik bruker du humor uten å havne i trøbbel
For medlemmer

Er humor god kommunikasjon, eller skal vi helst holde oss seriøse? Når er det best å være morsom, og når skal vi la være? Hva kan vi tøyse med og hvor går grensene? I denne utgaven av faglig frokost møter vi to eksperter på humor – en forsker og en kreatør. Lars Joachim Grimstad er kreativ leder i TRY, og bruker ofte humor i kampanjer på vegne av sine kunder. Kai Hanno Schwind er førsteamanuensis ved Høyskolen Kristiania og har forsket på humor som virkemiddel i kommunikasjon. Programleder er som vanlig Anne-Lise Mørch von der Fehr, daglig leder i Kommunikasjonsforeningen

Kunstig intelligens
Faglig frokost: Slik bruker vi KI
For medlemmer

Hvordan kan vi bruke KI for å gjøre arbeidsdagen mer effektiv? Og hva bør vi absolutt ikke gjøre? I denne utgaven av faglig frokost møter vi to superbrukere av kunstig intelligens. De deler sine tips og erfaringer med hvordan de bruker ulike KI-verktøy. Vi diskuterer også hvor grensene går for hva som er greit, og hvilke oppgaver vi ikke bør overlate til kunstig intelligens. Modolf Moen er digitaliserings- og kommunikasjonssjef i Arbeid & Inkludering i NHO. Han har også utviklet KI-verktøyet Kladden for Kommunikasjonsforeningens medlemmer. Julia Pape er kommunikasjonsansvarlig i Netcompany som er et europeisk teknologiselskap med hovedkontor i København. De har over 8 000 medarbeidere i Europa og leverer digitale løsninger til offentlig og privat sektor. Programleder er som vanlig Anne-Lise Mørch von der Fehr, daglig leder i Kommunikasjonsforeningen.