Skip header

Høstseminaret 2019 - Velkommen til Bergen!

  • Onsdag 18. sep. kl. 17:00 - Fredag 20. sep. kl. 14:00
  • Scandic Ørnen, Bergen
  • Pris: 5 900 kr for medlem, 7 900 kr for ikke-medlem
Tid
Foredrag
Sted

Hotell og overnatting

Overnatting er ikke inkludert i påmeldingen og må bestilles separat.

Kommunikasjonsforeningen har avtale med Scandic Ørnen, og frem til 15. august kan rom bestilles for:

Enkeltrom med frokostbuffet kr 1590 pr. natt (flex, kan avbestilles)
Dobbeltrom med frokostbuffet kr 1790 pr. natt (flex, kan avbestilles)

Ordinærpris på hotellrom vil variere frem mot seminaret, det kan derfor være lurt å sjekke hva denne prisen er før du reserverer med rabattkoden. 

Bruk koden BNOR190919 ved bestilling.

Bli en del av Høstseminaret

Høstseminaret er et to-dagers seminar som Kommunikasjonsforeningens 10 lokallag bytter på å arrangere, i samarbeid med Kommunikasjonsforeningen sentralt. I år samles flere hundre kommunikatører i Bergen for å nettverke, diskutere og få faglig påfyll. Som sponsor og samarbeidspartner på Høstseminaret møter du relevante beslutningstakere. 

Vil du vite mer om sponsormulighetene? Send en e-post til malin@kommunikasjon.no.

Hovedsponsor

Mynewsdesk logo

Samarbeidspartnere

NTB logo oransje
CLIPSK_Standard_20
Retriever logo

Videoer fra Høstseminaret 2017

Faglig frokost: Samfunnsansvar eller regnbuevasking?
For medlemmer

Hvordan kan vi kommunisere engasjement for skeives rettigheter uten at det blir regnbuevasking? IKEA har solgt regnbueprodukter i mange år og flere av varene er tilgjengelige hele året. Hvorfor ønsker IKEA å bruke regnbuen på produkter og i sin markedskommunikasjon? Hva tjener de på det? Foreningen Fri er Norges eldste og største interesseorganisasjon for skeive mennesker. De arrangerer pride-festivaler over hele landet, underviser om skeives rettigheter og levekår og jobber politisk for LHBT-rettigheter i Norge og utlandet. Hva mener de om at kommersielle virksomheter bruker regnbuen i sin kommunikasjon? Hvor går grensen mellom samfunnsansvar og regnbuevasking? Even Bringaker er Communication Business Partner i IKEA AS. Han kommer for å forklare hvorfor IKEA engasjerer seg for LHBT-saken og hva de har å vinne på det. Stephen Adom er leder i Foreningen fri. Han vil gi oss tips om hva det er viktig å huske på for virksomheter som ønsker å vise støtte og bruke regnbuen, slik at det blir et reelt samfunnsansvar og ikke regnbuevasking.

Faglig frokost: Slik takler du mediestormen
For medlemmer

Hva kan vi som kommunikasjonsrådgivere gjøre når jobben eller sjefen står i en krise og medietrykket eksploderer? Eva Sannum er grunnlegger og partner i PR-byrået Sannum og Bergestuen. Hun kommer til studio sammen med psykolog og fagsjef i psykologforeningen, Kim Edgar Karlsen, som har forsket på de psykologiske effektene av å stå i pressens søkelys.

Faglig frokost: Baneservice om internkommunikasjon
For medlemmer

Baneservice AS er norges største jernbaneentreprenør. De ansatte er spredd over nesten hele Norge, de fleste av dem bruker ikke PC i jobben, og mange jobber turnus. Hvordan sikrer man da god internkommunikasjon? Leder for kommunikasjon i Baneservice AS, Mimmi Granli, og hennes kollega Pia Moberg, har svaret. De vant prisen for beste internkommunikasjon da Den store kommunikasjonsprisen ble delt ut 6. februar i år.