Banner

Høstseminaret 2021

Torsdag 04. nov. 2021 kl. 09:30 - 15:30
The Hub, Oslo
Pris: 3500 (medlem) , 5000 (ikke-medlem)

Bli med på årets Høstseminar!

Vi inviterer til en dag full av spennende faglige innlegg, fra de beste foredragsholderne! Bli inspirert, mingle med bransjekollegaer, og få etterlengtet påfyll.

Foredragsholdere lanseres fortløpende - så følg med i nyhetsbrevet!

Fysisk deltakelse inkluderer:

  • Inngang til The Hub 4. novemeber, kun 250 plasser.
  • Lunsj og pauseservering.
  • Muligheten til å mingle med bransjekollegaer.
  • Tilgang til opptak av foredrag i etterkant av seminaret.

Pris: 3500 for medlemmer, 5000 for ikke-medlemmer.

Digital deltakelse inkluderer:

  • Tilgang til livesending av seminaret 4. november.
  • Tilgang til opptak av foredrag i etterkant av seminaret.

Pris: 2000 for medlemmer, 3500 for ikke-medlemmer.

Meld meg på digitalt Høstseminar

Pris medlemmer
3500
Pris Ikke-Medlemmer
5000
Program

Foredrag

Flere lanseres fortøpende.

Are Sundnes, Hyper Games

Digital historiefortelling kan ha mange former. På Høstseminaret skal Are Sundnes fra Hyper Games vise oss spill som forteller historier som ikke ville vært mulig i andre medier. Med utgangspunkt i spillbransjen håper han å inspirere kommunikatører til å være mer kreative med historiefortellingen.

Are er daglig leder i det norske spillutviklingsselskapet Hyper Games som har mange års erfaring med spill til en rekke plattformer. Deres siste spill Mørkredd har høstet priser fra hele verden, og ble kåret til Nordens beste spill i 2021 av Nordic Game Conference.

Nina C. Kulås, Norstat Norge

Effektiv kommunikasjon forutsetter at man treffer målgruppen og når gjennom med budskapet. God markedsanalyse kan dokumentere om du når kommunikasjonsmålene dine, men kan også brukes for å utvikle mer slagkraftige budskap og øke rekkevidden. I dette foredraget, vil Nina C. Kulås vise hvordan markedsundersøkelsen kan være et verdifullt virkemiddel i din verktøykasse. Du vil få konkrete råd om hva du bør tenke på når du skal gjennomføre en undersøkelse, og hvilke fallgruver du må unngå. 

Nina C. Kulås er administrerende direktør i Norstat Norge. Hun har lang fartstid fra analyse- og mediebransjen. Norstat er den største aktøren på datainnsamling til markedsanalyseformål i Norge, og driver bl.a. bransjens største webbaserte forbrukerpanel, Norstatpanelet, og telefonintervju-avdelinger.

Sigrid Våg og Even Westerveld, Vipps

Sigrid Våg og Even Westerveld fra Vipps kommer for å snakke om hvordan de har jobbet med å bygge kultur på hjemmekontor. Og ikke minst, hvordan skape ett fellesskap når nesten én av tre er nyansatte etter at pandemien startet?

Sigrid Jervell Våg er Vippsentusiast  og Even Westerveld er leder for Mennesker og merkevare i Vipps.

Vidar Singh, Vi er OSS

Sammen med to andre konsulenter fikk han i oppdrag å organisere, stedsutvikle og aktivisere torget der han i barneårene spiste sitt første frøhorn, klippet seg for første gang, og ble jaget av vektere da han forsøkte å skate i den tørrlagte fontenen. Vidar tar oss gjennom en uperfekt og operativ måte å tenke stedsutvikling på, der emosjonell nærhet, aksjonsbasert forskning, streetsmartness, samtalebasert markedsføring og rekruttering av pøbler trumfer topptungt prosjektgruppearbeid og klassiske workshops.

Vidar Singh er en erfaren reklame- og PR-mann og faglig leder i Vi er OSS, et PR- og strategidrevet mangfoldsbyrå som jobber for å skape et bredere samfunn.

Janne Stang-Dahl, juryleder

Kommunikasjonsforeningen ønsker å berømme åpenhet i kommunikasjonsfaget og deler derfor hvert år ut Åpenhetsprisen. Prisen deles ut av juryleder Janne Stang-Dahl.