Planlegging og prosjektarbeid

  • kreativitet_og_innovasjon

    Kreativitet og Innovasjon - Fem sider av nesten samme sak

    Av: Torild Alise W. Oddane
    Forlag: Fagbokforlaget, 2017

    Fellesnevneren for kreativitet og innovasjon er evnen til å håndtere komplekse, ikke-rutinebaserte oppgaver, mener forfatteren.

  • Troværdighed kommer indefra_1662757t137

    Troværdighed kommer indefra!

    Av: Helle Bertram
    Forlag: Handelshøjskolens Forlag, 2015

    Troverdig kommunikasjon skal skape lojale medarbeidere, fornøyde kunder og effektive virksomheter. Bertram setter opp en sekstrinnsmodell, med inspirasjon fra coaching. Et fint og ryddig oppsett, som kan hjelpe mange ferske kommunikasjonsfolk i...

  • hvordanlykkeskonsulent

    Hvordan lykkes som konsulent?

    Av: Trond Albert Skjelbred
    Forlag: Fagbokforlaget, 2013

    Konsulentyrket er ikke for alle, men det er mulig å finne ut om du egner deg, skriver Trond Albert Skjelbred i denne praktisk orienterte og lettleste boken. Skjelbred har i snart 20 år jobbet som konsulent i noen av landets ledende...

  • prosjekthåndboka2

    Prosjekthåndboka 2.0

    Av: Jonas Aakre, Henriette Stryken Scharning
    Forlag: Universitetsforlaget, 2013

    Her finner du praktiske verktøy og nyttig kunnskap om prosjektarbeid, som både er lett å ta i bruk og gir stor effekt. Prosjekthåndboka gir deg inspirasjon til å løse oppgavene og utfordringene du møter i ethvert prosjekt. Et oppslagsverk og...

  • the caterpillar factory

    The Caterpillar Factory - Kick start your career in the PR business

    Av: Vyvyan Kinross
    Forlag: Troubador Publishing Ltd, 2013

    The Caterpillar Factory offers a unique insider’s account of the approach, skills and processes needed to build a successful career in today’s booming PR business. It sets out the links in the PR business chain, from the basic consultancy model...

  • prosjektledning

    Projektledning

    Av: Anette Hallin, Tina Karrbom Gustavsson
    Forlag: Liber, 2012

    Projekt finns idag i alla slags verksamheter. För att visa hur olika slags projekt kan ledas presenteras fem exempel: Spårvägsprojektet, Pacemakerprojektet, Kick-off-projektet, Stadsutvecklingsprojektet och Lönsamhetsprojektet. Med hjälp av dessa...

  • prosjektarbeid

    Prosjektarbeid – en veiledning for studenter (4. utg.)

    Av: Eva Schwencke, Erling S. Andersen
    Forlag: NKI-forlaget, 2012

    Håndbok for studenter som har prosjektarbeid som ledd i et studium ved fagskole, høgskole eller universitet. Boka gir en innføring i arbeidet med å fastlegge målene for prosjektet, samt å planlegge og organisere arbeidet. Det er lagt vekt på å...

  • diamanten

    Diamanten - en model til kommunikationsplanlægning.

    Av: Thomas H. Andersen, Flemming Smedegaard
    Forlag: Samfundslitteratur, 2012

    Bogen præsenterer en model til kommunikations- og kampagneplanlægning, som kan anvendes til enhver type af kommunikationsopgave for enhver type af organisation. Modellen, Diamanten, er med andre ord en fleksibel rammemodel, der samler de...

  • planning-and-managing-public-relations-campaigns-a-strategic-approach

    Planning and Managing a Public Relations Campaign - a strategic approch

    Av: Anne Gregory
    Forlag: Kogan Page, 2010

    Getting a public relations campaign or programme off the ground can seem an overwhelming task. But, as with any project, the secret of success lies in good planning and effective management. This fully updated second edition of Planning and...

  • prosjektkommunikasjon

    Prosjektkommunikasjon

    Av: Jon-Arild Johannessen, Tom Rosendahl
    Forlag: Cappelen Damm Akademisk, 2010

    I komplekse prosjekter, der en jobber mot en ukjent fremtid, i usikre, tverrfaglige og endringspregede sammenhenger, vokser det fram nye kompetansebehov. Blant annet viser nyere studier at under slike forhold blir den relasjonelle kompetansen...

  • creativity_public_relations

    Creativity in Public Relations

    Av: Andy Green
    Forlag: Kogan Page, 2009

    Creative input is inevitably required of the PR practitioner and yet there is a lack of real understanding of the mechanics of the processes involved. Creativity in Public Relations seeks to address this situation and explores the five 'Is' of...

  • tillampad_kommunikations

    Tillämpad kommunikationsvetenskap. Del II: Informationsarbetet – steg for steg

    Av: Larsåke Larsson
    Forlag: Studentlitteratur, 2009

    Hur tillämpas kommunikationsvetenskapliga kunskaper inom företag, offentliga institutioner och organisationer? Vilka erfarenheter från yrkesfältet är betydelsefulla för akademiska studier av organisationers kommunikation? Var står forskningen på...

  • bok_mejlander

    Slik gjør du suksess med PR

    Av: Ulf-Arvid Mejlænder
    Forlag: Hegnar Media, 2006

    Kommunikasjon er en nøkkelfaktor for å lykkes, både for ledere og selve virksomheten de representerer. Den tiden du investerer i selvutvikling på dette området vil helt sikkert være lønnsom. Denne boken beskriver kommunikasjonsutfordringene du...