Kampanjer

  • Jytte fra marketing_preview

    Jytte fra marketing er desværre gået for i dag

    Av: Morten Münster
    Forlag: Gyldendal Business, 2017

    Bak den snodige tittelen er en bok som vil vise hvordan folk faktisk handler (i motsetning til hvordan man antar at folk rasjonelt vil handle), og hvordan det bør utnyttes når man ønsker å påvirke folks atferd med eksempelvis kommunikasjonskampanjer.

  • kreativitet_og_innovasjon

    Kreativitet og Innovasjon - Fem sider av nesten samme sak

    Av: Torild Alise W. Oddane
    Forlag: Fagbokforlaget, 2017

    Fellesnevneren for kreativitet og innovasjon er evnen til å håndtere komplekse, ikke-rutinebaserte oppgaver, mener forfatteren.

  • Screen Shot 2016-02-16 at 14

    Routledge Companion to Social Media and Politics

    Av: Christian Christensen (red.), Anders Olof Larsson, Eli Skogerbø, Gunn Enli, Axel Bruns
    Forlag: Routledge, 2016

    Sosiale medier brukes i politisk kommunikasjon, til kampanjer og demonstrasjoner. Boken inneholder casestudier fra ulike kontinenter og diskuterer hvordan sosiale medier passer inn i teorier om makt, medielogikk og politikk.

  • 123blogg (Ebok)

    123blogg (Ebok)

    Av: Thomas Moen
    Forlag: Cappelen Damm Akademisk, 2015

    Hvordan lage en blogg, og hvordan skaffe mange lesere? Boken retter seg mot både bedrifter og privatpersoner. Forfatteren ønsker å innvie nykommere i bloggverden i uskrevne regler og uttrykksformer, men mener boken også passer for de som allerede...

  • Cases on strategic social media Utilization in the nonprofit sector_9781466681880

    Cases on Strategic Social Media Utilization in the Nonprofit Sector

    Av: Hugo Asencio
    Forlag: Information Science Reference/ IGI Global, 2015

    Praktisk bok med konkrete eksempler på hvordan små og mellomstore veldedige organisasjoner best kan utnytte sosiale medier til å skape engasjement, skaffe penger og sikre en digital tilstedeværelse.

  • Campaings that shook

    Campaigns that Shook the World. The Evolution of Public Relations

    Av: Danny Rogers
    Forlag: Kogan Page, 2015

    Den tidligere PRWeekredaktøren går her bak kulissene på PR-arbeidet som bidro til å løfte frem blant annet Barack Obama, Margaret Thatcher, New Labour og David Beckham.

  • Slik bruker du sosiale medier på jobben_Fagbokforlaget

    Slik bruker du sosiale medier på jobben

    Av: Espen Grimmert
    Forlag: Fagbokforlaget, 2015

    Slik bruker du sosiale medier på jobben kan benyttes som et oppslagsverk for alle som bruker sosiale medier i jobbsammenheng. De store sosiale mediene Facebook, LinkedIn og Twitter er grundig dekket i boken. Forfatteren veileder deg også i rett...

  • Cover lite Hvordan vinne valg

    Hvordan vinne valg. Moderne politisk kommunikasjon.

    Av: Tarjei Skirbekk
    Forlag: Spartacus, 2015

    Hvordan vinne valg i et samfunn som er i stadig endring? Det kreves mer for å vinne valg enn før. Å finne riktig budskap og utvikle en tydelig strategi er kjernen i moderne politisk kommunikasjon. Tarjei Skirbekk har i mange år jobbet med...

  • developing_the_pr_campaign

    Developing the Public Relations Campaign (3rd ed.)

    Av: Ruth Sullivan, Randy Bobbitt
    Forlag: Pearson, 2013

    A practical, easy-to-follow approach to public relations Written for students taking advanced courses in public relations, the book takes a team project approach to learning about the field. The book introduces a three-step process—the PIE...

  • strategic-planning

    Strategic planning for public relations (4th ed.)

    Av: Ronald D. Smith
    Forlag: Routledge, 2012

    This innovative and popular text provides a clear pathway to developing public relations campaigns and other types of strategic communication. Implementing the pragmatic, in-depth approach of the previous editions, author Ronald D. Smith presents...

  • public communication campaigns

    Public Communication Campaigns (4th ed.)

    Av: Charles K. Atkin, Ronald E. Rice
    Forlag: Sage Publications, 2012

    In this fully revised and expanded Fourth Edition, Ronald E. Rice and Charles K. Atkin provide readers with a comprehensive, up-to-date look into the field of public communication campaigns. Updated to reflect the latest theories and research,...

  • how_to_win_campaigns

    How to Win Campaigns - Communications for Change (2nd ed.)

    Av: Chris Rose
    Forlag: Routledge, 2010

    How to Win Campaigns is a practical guide for creating and running successful campaigns. Written for the new campaigner and the experienced communicator alike, it explores what works (and what doesn't) and shows how to use principles and strategy...

  • planning-and-managing-public-relations-campaigns-a-strategic-approach

    Planning and Managing a Public Relations Campaign - a strategic approch

    Av: Anne Gregory
    Forlag: Kogan Page, 2010

    Getting a public relations campaign or programme off the ground can seem an overwhelming task. But, as with any project, the secret of success lies in good planning and effective management. This fully updated second edition of Planning and...

  • guerrilla_pr

    Guerrilla P.R. 2.0: wage an effective publicity campaign without going broke

    Av: Michael Levine
    Forlag: Harper Collins Publisher, 2008

    Every Fortune 500 corporation, movie star, and scandal queen knows that a good publicist is essential to building success and maintaining public support. But if you're a small business owner, an entrepreneur, or an undercapitalized beginner...

  • public relations a practical guide

    Public Relations: A practical guide to the basics

    Av: Philip Henslowe
    Forlag: Kogan Page, 2003

    This straightforward and practical guide takes the reader step-by-step through a PR campaign. It provides a valuable overview of the main areas of work involved, including: ethics and the law; working with photographers; working with printers;...