Fagbøker- alle

  • Communication excellence

    Communication Excellence How to Develop, Manage and Lead Exceptional Communications

    Av: P. Verhoeven, A. Moreno, A. Zerfass, D. Vercic, R. Tench
    Forlag: Palgrave Macmillan, 2017

    Boken skal gi innsikt i hvordan man best utvikler og leder fremragende kommunikasjon – i motsetning til kommunikasjon på det jevne. Basert på data fra European Communication Monitor gjennom ti år, casestudier og intervjuer.

  • Markedskommunikasjon

    Markedskommunikasjon

    Av: Adrian Peretz, Lars E. Olsen
    Forlag: Fagbokforlaget, 2017

    Hvordan og hvorfor virker markedskommunikasjon? Boken skal gi teoretisk og analytisk grunnlag for å se mulighetene i markedskommunikasjon. Forfatterne viser hva som er teoretisk anerkjent i akademisk forskning, og hva som er teknologisk mulig i...

  • Vær synlig-Gyldendal

    Vær synlig. Kommunikasjonsarbeid i offentlig sektor

    Av: Karen Thommesen, Turid Årsheim, Siri Wolland
    Forlag: Gyldendal Akademisk, 2017

    Boken skal gi deg oversikt over praktiske verktøy og metoder du kan bruke i alt fra mediehåndtering og beredskapsarbeid til kommunikasjonsstrategi og måling av kommunikasjonsaktiviteter.

  • Praktisk innholdsmarkedsføring cover

    Praktisk innholdsmarkedsføring

    Av: Pål Nisja-Wilhelmsen
    Forlag: Gyldendal, 2017

    Grunnleggende innføring i innholdsmarkedsføring, med praktiske tips og metoder, vist med eksempler. Tar for seg innholdsproduksjon, - strategi, - taktikk og -ledelse, samt effektmåling.

  • Markedsføring og kommunikasjon på nett cover

    Markedsføring og kommunikasjon på nett

    Av: Nina Furu
    Forlag: Cappelen Damm Akademisk, 2017

    Boken forteller i detalj hvordan man skal bruke de ulike digitale kanalene, fra nettsider til Snapchat. Enkle og lettfattelige modeller for hvordan man skal jobbe strategisk med kommunikasjon i de ulike kanalene.

  • Metodebok for kreative fag cover

    Metodebok for kreative fag

    Av: Lene Pettersen, Hans Erik Næss
    Forlag: Universitetsforlaget, 2017

    Praktisk innføring i metodearbeid: Hvordan velge riktig metode og gjennomføre undersøkelser og analyser korrekt. Boken omfatter de mest brukte kvantitative og kvalitative metodene, i tillegg til metoder for kunstnerisk utviklingsarbeid.

  • kreativitet_og_innovasjon

    Kreativitet og Innovasjon - Fem sider av nesten samme sak

    Av: Torild Alise W. Oddane
    Forlag: Fagbokforlaget, 2017

    Fellesnevneren for kreativitet og innovasjon er evnen til å håndtere komplekse, ikke-rutinebaserte oppgaver, mener forfatteren.

  • Skriv godt og riktig

    Skriv godt og riktig på jobben

    Av: Ruth Vatvedt Fjeld
    Forlag: Universitetsforlaget, 2017

    Innføring i reglene man må følge for å skrive korrekt, i tillegg til rådene man trenger for å skrive profesjonelt og velformulert.

  • the_media_and_the_mundane

    The Media and the Mundane - Communication Across Media in Everyday Life

    Av: Bjarki Valtysson, Anne Mette Thorhauge, Kjetil Sandvik
    Forlag: Nordicom, 2016

    Studier om kommunikasjon på tvers av apper, medier og sosiale medier, samt teoretisk rammeverk for å forstå nye kommunikasjonsmønstre. Lastes ned på www.nordicom.gu.se

  • Cover Eventledelse og sponsing

    Eventledelse og sponsing: Helse i hver krone

    Av: Rune Bjerke
    Forlag: Fagbokforlaget, 2016

    Boken tar for seg eventer og sponsingens rolle i markedsføring og organisasjonsbygging. Den er myntet på studenter, men siden forfatteren har inkludert mange modeller og eksempler, er den også nyttig for praktikere. Boken behandler eventer og...

Viser 1 - 10 av 273