Fagbøker- alle

  • Presentasjonsteknikk Foto Gyldendal

    Presentasjonsteknikk

    Av: Karla Smith
    Forlag: Gyldendal, 2017

    Veiledning til å holde bedre presentasjoner, ved å vise hvordan du bedre kan strukturere innholdet, engasjere tilhørerne og håndtere situasjoner som kan oppstå underveis.

  • Screen Shot 2017-07-27 at 15

    Social Media and Crisis Communication

    Av: Lucinda Austin, Yan Jin (red.)
    Forlag: Routledge, 2017

    Her diskuteres både teori og praksis knyttet til sosiale mediers påvirkning av krisekommunikasjon. Ulike forskere har bidratt i boken, som også byr på en nyutviklet modell for krisekommunikasjon i sosiale medier.

  • Skriv smart

    Skriv enkelt og smart

    Av: Trygve Aas Olsen
    Forlag: Kagge Forlag, 2017

    Boken inneholder praktiske skrivetips til folk flest. Skrivetipsene er konkrete og passer til de fleste skriveutfordringer vi møter på i jobb, skole og fritid. Første del av boken handler om å forstå leseren og holde leseren fanget i teksten....

  • Communication excellence

    Communication Excellence How to Develop, Manage and Lead Exceptional Communications

    Av: P. Verhoeven, A. Moreno, A. Zerfass, D. Vercic, R. Tench
    Forlag: Palgrave Macmillan, 2017

    Boken skal gi innsikt i hvordan man best utvikler og leder fremragende kommunikasjon – i motsetning til kommunikasjon på det jevne. Basert på data fra European Communication Monitor gjennom ti år, casestudier og intervjuer.

  • Markedskommunikasjon

    Markedskommunikasjon

    Av: Adrian Peretz, Lars E. Olsen
    Forlag: Fagbokforlaget, 2017

    Hvordan og hvorfor virker markedskommunikasjon? Boken skal gi teoretisk og analytisk grunnlag for å se mulighetene i markedskommunikasjon. Forfatterne viser hva som er teoretisk anerkjent i akademisk forskning, og hva som er teknologisk mulig i...

  • Vær synlig-Gyldendal

    Vær synlig. Kommunikasjonsarbeid i offentlig sektor

    Av: Karen Thommesen, Turid Årsheim, Siri Wolland
    Forlag: Gyldendal Akademisk, 2017

    Boken skal gi deg oversikt over praktiske verktøy og metoder du kan bruke i alt fra mediehåndtering og beredskapsarbeid til kommunikasjonsstrategi og måling av kommunikasjonsaktiviteter.

  • Praktisk innholdsmarkedsføring cover

    Praktisk innholdsmarkedsføring

    Av: Pål Nisja-Wilhelmsen
    Forlag: Gyldendal, 2017

    Grunnleggende innføring i innholdsmarkedsføring, med praktiske tips og metoder, vist med eksempler. Tar for seg innholdsproduksjon, - strategi, - taktikk og -ledelse, samt effektmåling.

  • Markedsføring og kommunikasjon på nett cover

    Markedsføring og kommunikasjon på nett

    Av: Nina Furu
    Forlag: Cappelen Damm Akademisk, 2017

    Boken forteller i detalj hvordan man skal bruke de ulike digitale kanalene, fra nettsider til Snapchat. Enkle og lettfattelige modeller for hvordan man skal jobbe strategisk med kommunikasjon i de ulike kanalene.

  • Metodebok for kreative fag cover

    Metodebok for kreative fag

    Av: Lene Pettersen, Hans Erik Næss
    Forlag: Universitetsforlaget, 2017

    Praktisk innføring i metodearbeid: Hvordan velge riktig metode og gjennomføre undersøkelser og analyser korrekt. Boken omfatter de mest brukte kvantitative og kvalitative metodene, i tillegg til metoder for kunstnerisk utviklingsarbeid.

  • Skriv godt og riktig

    Skriv godt og riktig på jobben

    Av: Ruth Vatvedt Fjeld
    Forlag: Universitetsforlaget, 2017

    Innføring i reglene man må følge for å skrive korrekt, i tillegg til rådene man trenger for å skrive profesjonelt og velformulert.

Viser 1 - 10 av 277