Share

Kommunikasjonsdirektør

Stiftelsen ONS
Stavanger

Søknadsfrist:
23. sep.

Stillingstype:
Fulltid

Kontakt:

Leif Johan Sevland
90 52 44 42

Jon Are Rørtveit
41 53 79 25

Er du klar til å markedsføre verdens ledende energiarrangement?

God kommunikasjon og markedsføring er viktig for å sikre at ONS lykkes med sin oppgave. Vi ser etter en engasjert kommunikasjonsdirektør med interesse for energinæringen og sterk kompetanse innen kommunikasjon og markedsføring. Du får en spennende rolle i videreutviklingen av ONS som det ledende møtestedet for den globale energinæringen. Som kommunikasjonsdirektør vil du være ansvarlig for brand, kommunikasjon, markedsføring og PR mot både B2B og B2C.

Ansvar og arbeidsoppgaver: 

  • Hovedansvar for ONS sitt markeds- og kommunikasjonsarbeid
  • Utvikle og implementere ONS sine kommunikasjonsplaner
  • Planlegge og gjennomføre markedsaktiviteter og PR mot både B2B og B2C
  • Strategisk og operativ innholdsproduksjon for digitale flater 
  • Ansvar for mediekontakt og medieovervåkning 
  • Gi kommunikasjonsfaglige råd til kollegaer

For å lykkes i rollen har du erfaring fra kommunikasjonsarbeid, markedsføring, digital innholdsproduksjon og budskapsutforming. Du er en person som får ting til å skje, og er opptatt av at planer og aktiviteter gjennomføres med høy kvalitet. Du er en god historieforteller og ønsker å bidra til å skape entusiasme og oppslutning rundt ONS. Du jobber godt både strategisk og operativt, har solid forretningsforståelse og er god til å bygge relasjoner, både internt og eksternt. 

Arbeidssted er ONS-kontoret i Stavanger sentrum. Eventuelle spørsmål rettes til Stiftelsen ONS ved Leif Johan Sevland, 90524442 eller Jon Are Rørtveit 41537925.

Søknad og CV sendes jar@ons.no snarest og senest 23. september 2024. 


Om arbeidsgiveren

Stiftelsen ONS har en ledende posisjon som en global plattform og møteplass for den internasjonale energibransjen; politiske beslutningstakere, energiselskaper, leverandører, teknologiske innovatører og tankeledere. ONS har utviklet seg til å ha en nøkkelposisjon innen energitransformasjonen og favner i dag om et bredt energibilde. Hovedarrangementet, ONS, trekker annethvert år ca. 70 000 personer fra rundt 100 nasjoner til Stavanger for å dele kunnskap og fortetningsmuligheter innen en stadig bredere energibransje. ONS har i tillegg bygget opp et omfattende faglig nettverksaktivitet mellom hovedarrangementene, i egen regi eller i partnerskap med andre aktører.
 

Illustrasjonsbilde: Stiftelsen ONS