Share

Markeds- og kommunikasjonssjef til BDO Oslo

BDO
Oslo

Søknadsfrist:
05. jan.

Stillingstype:
Fulltid

Kontakt

Ingrid M. Olsen
mail: ingrid.olsen@hammerhanborg.com
telefon: 91 36 39 81

Nye ideer. Ambisiøse planer. Store drømmer. Over hele landet jobber tusenvis av virksomheter og organisasjoner hardt for å skape verdier. Og over hele landet er BDO til stede for å hjelpe dem. BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med dypt fotfeste i norsk samfunns- og næringsliv. De kjenner utfordringene, ser mulighetene og engasjerer seg sterkt for at kundene deres skal nå målene sine. 

BDO ser på markedsføring og kommunikasjon som sentrale virkemidler for å skape endring. De jobber innsiktsbasert, målrettet og kreativt for at BDO skal ta og beholde posisjonen selskapet fortjener i norsk samfunns- og næringsliv. Nå ser vi etter en Markeds- og kommunikasjonssjef som vil jobbe strategisk og kreativt for å bidra til å posisjonere BDO. Vi søker deg som vil være en del av markeds- og kommunikasjonsteamet, med ansvaret for markeds- og kommunikasjonsarbeidet i region Stor-Oslo. Regionen er den største i BDO med mer enn 700 medarbeidere.  

Her vil du få jobbe med å: 

  • Posisjonere selskapet BDO og de ulike tjenestene og ekspertiseområdene
  • Gi råd til ledere innenfor intern- og eksternkommunikasjon, og jobbe tett med leder for region Stor-Oslo
  • Utvikle, implementere og evaluere markeds- og kommunikasjonsplaner 
  • Planlegge, gjennomføre og evaluere markeds- og kommunikasjonstiltak. 
  • Mediehåndtering, medieinnsalg og rådgivning 
  • Utvikle og produsere innhold til bruk i BDOs interne og eksterne kanaler

Vi ser etter deg som:

  • Har forretnings- og samfunnsforståelse
  • Trives med å jobbe både strategisk og operativt med markeds- og kommunikasjonsfaget
  • Er nysgjerrig av natur og  liker å holde deg oppdatert
  • Bruker innsikt til å veilede deg i kommunikasjonsarbeidet, og  mener det er viktig å evaluere effekten av tiltakene som er iverksatt
  • Har lyst til å være med å bidra inn i og å bygge et sterkt fagmiljø
  • Er tillitsfull og bygger gode relasjoner
  • Og ikke minst - du har meget gode muntlige og skriftlig formuleringsevne på både norsk og engelsk 

Du har:

  • Relevant høyere utdanning
  • Erfaring fra byrå eller konsulentbransjen

For å trives i denne rollen er du en som:

  • liker å jobbe sammen med og gi råd til fagpersoner
    er opptatt av å vite, ikke tro, når du jobber med
  • merkevarebygging, markedsføring og kommunikasjon
    bruker innsikt til å veilede deg i arbeidet, og mener det er viktig å evaluere effekten av tiltakene som er iverksatt
    motiveres av å følge hele prosessen – fra strategi, til idé, til gjennomføring
  • blir glad av å jobbe i et miljø som består av entreprenører, og setter pris på å jobbe med  hele spekteret innenfor merkevarebygging, markedsføring og kommunikasjon.

Du vil bli en del av BDO sin markeds- og kommunikasjonsavdeling som ledes av Chief  Marketing and Communications Officer, Maria Fronth-Sagen. 

Søke på stillingen:

BDO samarbeider med Hammer & Hanborg. Du er velkommen til å ta kontakt med rådgivere Trine Larsen eller Ingrid Melbye Olsen på telefon 22 44 33 00 om du har spørsmål.

Søk via nettsiden så tar vi vare på dine personopplysninger ihht GDPR.

Søknadsfristen er 5. januar, men søk gjerne så snart som mulig da vi intervjuer fortløpende. Vi ser frem til å høre fra deg!

Søk på stillingen via Hammer & Hanborg

Om BDO:

BDO er et rådgivingsselskap som skaper trygghet, tillit og verdiskaping for virksomheter gjennom revisjon, regnskap, rådgiving og advokattjenester. Entreprenørånd og fremtidstro har bidratt til at BDO har tredoblet sin størrelse de siste årene. Med mer enn 1500 ansatte og over 70 kontorer over hele landet er BDO på det lokale næringslivet. Deres ambisjon er å levere den beste kundeopplevelsen til sine 42 500 kunder hver eneste dag.

BDO jobber mot de fleste bransjer i norsk nærings- og organisasjonsliv, og samarbeider på tvers av tjenesteområder og geografi. Nå vil BDO vokse videre innenfor etablerte og nye markeder ved hjelp av sterke relasjoner og ny teknologi. I dette arbeidet står markeds- og kommunikasjonsavdelingen sentralt.