#KomNord 2019: Når endring er den nye normalen

Onsdag 13. nov. 2019 kl. 09:00 - 21:00
Scandic Bodø, Sjøgata 23, Bodø
Pris: 3900 (medlem) , 5900 (ikke-medlem)

Fagdag om endring

Fagdagen #KomNord er blitt en høsttradisjon i vår nordligste landsdel, og i år samles vi i Bodø for en dag fylt med faglig relevans og hyggelig nettverking.

Kontakt

Spørsmål eller tips til oss? Ta kontakt på nord-norge@kommunikasjon.no.

På fagdagen får du:

  • Faglig påfyll som er både tankevekkende og relevant i din jobbhverdag
  • Vite hvem som vinner Nordnorsk kommunikasjonspris
  • Treffe trivelige folk med sammenlignbare jobbgleder og –utfordringer!

Vi arrangerer en felles middag på kvelden. Middagen er inkludert i deltakeravgiften. 

Pris og påmelding 

Påmeldingsfrist: 6. november 2019.

Deltakeravgiften inkluderer deltakelse på fagdagen, lunch på Scandic Bodø og en felles middag på kvelden.

«Early bird»:

Du får rabatt om du melder deg på #KomNord innen 1. oktober. «Early bird»-prisen er kr. 3.500,- for medlemmer i Kommunikasjonsforeningen, og kr. 5.500,- for ikke-medlemmer.
Pris endres automatisk til "early bird" ved bestilling innen 1/10-19.

Grupperabatt:

Er dere tre eller flere kollegaer fra samme virksomhet får dere 15 prosent rabatt på alle billettene. Ta kontakt med nord-norge@kommunikasjon.no for bestilling. Gjelder bare for medlemmer av Kommunikasjonsforeningen. 

Kursrabatt:

Du får kr 500 i rabatt dersom du også deltar på kurset: "Endringskommunikasjon - avgjørende for effektiv omstilling" i Bodø 14. november. Send mail til post@kommunikasjon.no for å få rabatten lagt til på din påmelding.

Pris medlemmer
3900
Pris Ikke-Medlemmer
5900
Program
Anne May Knudsen, kommunikasjonsdirektør i Helse Nord RHF

De siste årene har flere sykehussaker i Nord-Norge utspilt seg i full offentlighet: ambulansefly, PCI-senter og sykehusstruktur på Helgeland, for å nevne noen. Hvordan kommunisere når debatten raser? Kommunikasjonsdirektøren i Helse Nord RHF deler kommunikasjonserfaringer.

Jannike Ramsvik, leder marked og kommunikasjon, FK Bodø/Glimt

Bodø/Glimt har imponert stort i årets sesong. Samtidig får den lille fotballklubben fra Nord-Norge internasjonal oppmerksomhet for sitt engasjement utenfor banen. Glimt har nemlig bestemt seg for å endre verden. Jannike Ramsvik er leder for marked og kommunikasjon i Bodø/Glimt, og skal fortelle om prosjektet «Action Now».

Mette Siri Brønmo, kommunikasjonsdirektør Brønnøysundregistrene

Brønnøysundregistrene er i sterk endring. Tjenester digitaliseres, prosesser og arbeidsmetodikk endres og deler av organisasjonen flyttes ut. Hvordan kommunisere godt når alt er i endring? Hvilke erfaringer er de viktigste så langt?

Silje Brandvoll, Direktør Kommunikasjon og Samfunnskontakt Widerøe AS

Hvordan jobber et flyselskap med bærekraft? Direktøren for Kommunikasjon og Samfunnskontakt i Widerøe forteller hvordan de skal elektrifisere kortbanenettet, og hvordan hårete bærekraftsmål kan være posisjonerende for selskapet – både internt og eksternt.

Jonas Stein, valgforsker ved UiT – Norges arktiske universitet

Alle snakker om sentrum-periferi-konflikten. Men hva er det, egentlig? Hvorfor har den betydning i Nord-Norge nå? Og hva betyr den for en nordnorsk kommunikatør? Valgforsker Jonas Stein ser nærmere på hvilke endringer i den nordnorske befolkningen som kan forklare høstens valgresultat.

Foto: Stig Brøndbo, UiT

24.09.2019
Kommunikasjonsforeningens lokaler, Brugata 19, Oslo
26.09.2019
Kommunikasjonsforeningens lokaler, Brugt. 19, Oslo.