Planlegging, måling og evaluering av kommunikasjon

Mandag 27. jan. kl. 09:00 - Tirsdag 28. jan. kl. 16:00 Fullt/Venteliste
Kommunikasjonsforeningens lokaler, Brugata 19, Oslo
Pris: 8900 (medlem) , 10900 (ikke-medlem)

Kursholder
Factbox image

Svein Inge Leirgulen jobber som kommunikasjonsdirektør for Tekna.

 

Vis verdien av arbeidet du gjør

På dette kurset lærer du hvordan du kan planlegge strategisk, sette opp målekriterier og knytte dette direkte til hva organisasjonen ønsker å oppnå. Som grunnlag brukes Barcelonaprinsippene 2.0 og AMECs integrerte rammeverk. Du får forståelse for hvordan kommunikasjonsstrategien kan tilpasses med smarte mål, bedre planlegging, standardiserte evalueringer og rapportering til ledelsen. I dette kurset får du god tid til praktisk trening og øvelse. 

Sentrale emner: 

  • Planlegg veien fra virksomhetsstrategi til kommunikasjonsstrategi 
  • Formuler SMARTE mål 
  • Hvordan bruke AMECs integrerte rammeverk for måling og evaluering 
  • Hvordan synliggjøre verdien av kommunikasjon

Læringsmål: 

Du får tilgang til et metodisk rammeverk som er effektivt for å synliggjøre effekten av kommunikasjonsarbeidet.

Målgruppe:

Alle kommunikatører i både privat og offentlig sektor. 

Trenger du faglig påfyll?

Her finner du flere kurs og arrangementer.

Fullt
14.01.
Christian Krohgs gate 16, 0186 Oslo, Norge
03.02.
Kommunikasjonsforeningens lokaler, Brugt. 19, Oslo.