Bygg merkevare med digital markedsføring

Onsdag 13. nov. 2019 kl. 09:00 - 16:00
Kommunikasjonsforeningens lokaler, Brugata 19, Oslo.
Pris: 4900 (medlem), 6900 (ikke-medlem)

Kursholder
Factbox image

Lise Fimreite Simensen, daglig leder og grunnlegger av Digital Heads AS.

Få en effektiv innføring i digital brukeratferd, Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads og LinkedIn Ads. På kurset lærer du om brukeratferd på nett, digitale kanaler og hvordan du kan nå målgruppen din ved hjelp av annonsering. Vi dykker ned i nyttige verktøy som Google Analytics og populære plattformer som Google, Facebook og Linkedin.

 

Sentrale emner i kurset:

  • Digital brukeratferd – Hvordan har internett endret oss?
  • Innføring i Google Analytics – Hvordan spore aktivitet på nett?
  • Innføring i Google Search Ads – Hvordan nå målgruppen i Google?
  • Innføring i Facebook Ads – Hvordan nå målgruppen på Facebook?
  • Innføring i LinkedIn Ads – Hvordan nå målgruppen på LinkedIn?

Læringsmål:

Du lærer hva du bør ta hensyn til når du kommuniserer på nett. Du får innføring i hvordan du bruker Google Analytics til å spore aktivitet og hvordan du ved hjelp av annonsering kan nå ut til målgruppen din i kanaler som Google, Facebook og LinkedIn.

 Målgruppe:

Kommunikatører som ønsker å lære hvordan de kan bruke digital markedsføring for å nå sine målgrupper.

Foto: Austin Distel/Unsplash

Pris medlemmer
4900
Pris Ikke-Medlemmer
6900