Planlegging, måling og evaluering av kommunikasjon

Mandag 27. aug. kl. 09:00 - Tirsdag 28. aug. kl. 16:00
Kommunikasjonsforeningens lokaler, Brugata 19, Oslo
Pris: 8400 (medlem), 10500 (ikke-medlem)

Kursholder
Factbox image

Svein Inge Leirgulen

Svein Inge jobber som kommunikasjonsdirektør for Tekna.

Vis verdien av arbeidet du gjør

På dette kurset lærer du hvordan du kan planlegge strategisk, sette opp målekriterier og knytte dette direkte til hva organisasjonen ønsker å oppnå. Som grunnlag brukes Barcelonaprinsippene 2.0 og AMECs integrerte rammeverk. Du får forståelse for hvordan kommunikasjonsstrategien kan tilpasses med smarte mål, bedre planlegging, standardiserte evalueringer og rapportering til ledelsen. I dette kurset får du god tid til praktisk trening og øvelse. 

Sentrale emner: 

  • Planlegg veien fra virksomhetsstrategi til kommunikasjons-strategi 
  • Formuler SMARTE mål 
  • Hvordan bruke AMECs integrerte rammeverk for måling og evaluering 
  • Hvordan synliggjøre verdien av kommunikasjon

Læringsmål: 

Du får tilgang til et metodisk rammeverk som er effektivt for å synliggjøre effekten av kommunikasjonsarbeidet.

Målgruppe:

Alle kommunikatører i både privat og offentlig sektor. 
 
 

Pris medlemmer
8400
Pris Ikke-Medlemmer
10500
21.11.2018
Kommunikasjonsforeningens lokaler, Brugata 19, Oslo
21.11.2018
Clarion Hotel The Edge, Kaigata 6, Tromsø