Nyheter

  • norwegian
    Dette er journalistenes kommunikasjonsfavoritter

    Hvert år gir norske journalister sin oppfatning av hvordan norske virksomheter og ledere håndterer pressen. I år er det flyindustrien som kommer best ut, med Norwegian og OSL i spissen.

  • kurslokale
    Vil inspirere medlemmene

    Kommunikasjonsforeningens medlemsundersøkelse viser at flere ønsker seg kurs i hvordan de kan vise effekten av kommunikasjonskampanjer. – Med vårens kursprogram håper vi derfor å inspirere til bedre kommunikasjonsstrategier og målinger av effekten av kommunikasjon, sier Unni Strømstad, leder av Fagrådet for kompetanse.

  • roraas
    – Har lært mye nytt

    Da Jostein Røraas bestemte seg for å kombinere en hektisk jobb med studier, falt valget på BIs Executive-program "PR-ledelse og strategisk kommunikasjon". – Jeg har lært mye nytt og føler nå at jeg har mer tyngde som rådgiver, sier Røraas.

  • nils-petter-strømmen
    Mer etikk, takk!

    Etisk råd hjelper Kommunikasjonsforeningens medlemmer med etiske problemstillinger. – Vi skal arbeide for å lage en felles virkelighetsoppfatning av etikk for utøvere av kommunikasjonsfaget, sier sentralstyreleder og leder for etisk råd, Nils Petter Strømmen.

  • Astrid Bugge Mjærum, leder av valgkomiteen 2015
    – Ser etter dem som kan løfte faget

    Vil du påvirke Kommunikasjonsforeningens fremtid? Valgkomiteen ønsker dine forslag til nytt sentralstyre. Fristen for innsending er onsdag 4. februar.

  • byraprofil2014
    Zynk og Trigger er årets PR-byråer

    – Dette var veldig overraskende, og nå er jeg veldig, veldig glad, sa Zynk-sjef Claus Sonberg til Kampanje etter å ha sikret seg delt førsteplass i PR-byråenes omdømmekåring.

  • leifwienjensen_
    – Utrolig gøy å lykkes

    Blindeforbundets kampanje "Opp med skrifta!" og uleselig.no var en av de mest virkningsfulle kampanjene i 2013. Nå er kampanjen nominert til den prestisjetunge PR-prisen European Excellence Award.

  • Kom For Ill_3591 (Small)
    Masterstipend 2014

    Elin L'Estrange og Ragnhild Gimse Storrø er tildelt Kommunikasjonsforeningens masterstipend på 30 000 kroner.

  • Åpenhetsprisen 2014
    Ebbesen og Vonen vant Åpenhetsprisen

    Just Ebbesen og Barthold Vonen er vinnerne av Kommunikasjonsforeningens Åpenhetspris 2014. Prisvinnerne har vært foregangsmenn for et systematisk åpenhetsarbeid som har ført til at alle sykehus i dag offentliggjør alvorlige hendelser.

  • trigger_prisvinner_
    Trigger til topps

    Gullkorn hyller de beste arbeidene i PR-bransjen. I år stakk Trigger av med den aller gjeveste prisen, "Årets Gullkorn".