Nyheter

  • KOMM
    Kommunikasjonsforeningen og KOMM relanserer Gullkorn

    Kommunikasjonsforeningen og KOMM har inngått et samarbeid om reetableringen av Gullkorn som PR- og kommunikasjonsbransjens viktigste pris.

  • nettsak1
    Kronisk utskjelt

    I løpet av Bjarte Reves første år som kommunikasjonsdirektør fikk Ahus over 1000
    negative medieoppslag. Vi har spurt tre hardt prøvede kommunikasjonssjefer om hvordan de håndterer den negative oppmerksomheten.

  • prisvinnerne_
    Studenter ga Ahus kampanjehjelp

    Da BI-studentene arrangerte KommCase for tredje året på rad var målet å øke antall tilbakemeldinger til Ahus. Nå vil sykehuset vurdere å ta i bruk de prisvinnende studentenes smarte løsninger.

  • Ragnhild
    – Har betydd enormt mye

    – Media påvirker kommunikasjonsarbeidet i departementene i stor grad, og kommunikasjonsrådgiverne blir mer politisk involvert. Slik oppsummerer Ragnhild Gimse Storrø masteroppgaven som allerede har fått svært positiv oppmerksomhet.

  • student
    Vil du bidra på Kommunikasjonsdagen?

    Årets utgave av Kommunikasjonsdagen finner sted på Det Norske Teatret 26. mars. Vil du jobbe med det du liker aller best, få muligheten til å bygge nettverk og ikke minst få et unikt innblikk i hva som rører seg blant norske kommunikatører? Vi søker frivillige studenter.

  • etikkseminar
    – Et rom fullt av lovbrytere

    Slik karakteriserte Einar Øverenget publikum på Kommunikasjonsforeningens etikkseminar.

  • etikk
    Etiske utfordringer i kommunikasjonsyrket

    Etisk råd i Kommunikasjonsforeningen inviterer til gratis frokostseminar torsdag 12. februar på Kulturhuset. Vi har noen få ledige plasser igjen!

  • Kommunikasjon2
    Her er Kommunikasjon i ny drakt

    Denne uken sendes første utgave av Kommunikasjon i ny design ut til alle Kommunikasjonsforeningens medlemmer.

  • norwegian
    Dette er journalistenes kommunikasjonsfavoritter

    Hvert år gir norske journalister sin oppfatning av hvordan norske virksomheter og ledere håndterer pressen. I år er det flyindustrien som kommer best ut, med Norwegian og OSL i spissen.

  • kurslokale
    Vil inspirere medlemmene

    Kommunikasjonsforeningens medlemsundersøkelse viser at flere ønsker seg kurs i hvordan de kan vise effekten av kommunikasjonskampanjer. – Med vårens kursprogram håper vi derfor å inspirere til bedre kommunikasjonsstrategier og målinger av effekten av kommunikasjon, sier Unni Strømstad, leder av Fagrådet for kompetanse.