Nyheter

  • Komdagen 2016
    Forberedt på endring

    ”Det eneste konstante er endring” var temaet for Kommunikasjonsdagen 2016. Vi har oppsummert de tolv foredragene, om blant annet tjenestedesign, lederkommunikasjon, klarspråk og effektmåling.

  • Bilde av publikum, Kommunikasjonsdagen 2015
    Følg Kommunikasjonsdagen 2016 live

    Hvordan kommunikasjon bidrar til endring er tema for Kommunikasjonsdagen 2. mars. Har du ikke sjansen til å være der selv, kan du likevel følge dagen.

  • Ståle Økland portrett
    Kommunikatøren – den nye helten?

    - Ingeniøren har vært den norske helten. Kan kommunikatøren bli den neste? spør trendforsker Ståle Økland. Han mener økt synlighet kan gi kommunikasjonsbransjen et løft i omstillingsfasen Norge er i.

  • Skjermbilde av lønnskalkulator
    Dette tjener vi

    Årets lønnsstatistikk er klar, og i snitt tjener vi litt mer enn før. Du kan bruke vår lønnskalkulator til å finne gjennomsnittslønn for din stillingsgruppe.

  • illustrasjon
    Nye trender gir nye kurs

    - Vårens kurstilbud gjenspeiler nye trender i et stadig mer krevende og internasjonalt kommunikasjonsfag. Profesjonen vår er i utvikling, men er som alltid en krysning av flere disipliner, strategier og verktøy.

  • Byråprofil
    Trigger er årets PR-byrå

    Byråprofilen er klar, og Trigger er klassens store vinner.

  • DSC_2046
    Trigger ble Gullkorns store vinner

    Kampanjen "Stopp bryllupet" fra Trigger og Plan International Norge stakk av med tre priser under gårsdagens Gullkorn-utdeling.

  • 5I2A0313
    Åpenhetsprisen 2015 går til Trondheim kommune

    Ved å gi innsyn i 1781 alvorlige avvik ved kommunens sykehjem og hjemmebasert omsorg har Trondheim kommune vist beste praksis i bruk av Offentlighetsloven, og satt et eksempel til oppfølging.

  • Roger Bolton
    Trekker internasjonale forskere til Norge

    Europas fremste PR-forskere samles på den internasjonale PR og kommunikasjons-konferansen arrangert av EUPRERA. Det er første gang konferansen arrangeres i Norge og Oslo.

  • Kom For_7607
    Et nytt argument for lobbyregister

    Dagbladets avsløring av stortingsrepresentantenes skjulte aksjeposter, forklarer hvorfor vi må få et lobbyregister.