Nyheter

  • Nils Kristian Myhre, kommunikasjonsdirektør i Eidseva Energi AS
    Vær ærlig, unngå rykter

    Nedbemanning, fusjoner og omstillinger. Hvordan bør endringene kommuniseres for å få de ansatte med, og for å få omverdenen til å beholde troen på virksomheten?

  • Trigger vinner Byråprofil PR 2016
    Trigger til topps igjen

    For fjerde år på rad kaprer Trigger førsteplassen blant PR-byråene i Byråprofil. Bak Zynk på andre, klatrer Släger til en delt tredjeplass.

  • Collage_foredragsholdere_endelig
    Følg Høstseminaret i Ålesund

    Her kan du følge videostrømmingen av Høstseminaret 2016.

  • Jim Macnamara.
    - Bedrifter glemmer å lytte

    Se for deg at du de neste dagene bare skal snakke, snakke, snakke. Ikke lytte. Hvordan tror du det vil bli mottatt av omgivelsene dine?

  • Svein Inge Leirgulen - frokostmøtet Kom i gang med måling!
    Mål med mening

    Bruk effektmåling til å vise egen verdi for ledelsen.

  • Green-Solution-House-Bornholm-FotoVisitdenmark
    Grønt er skjønt

    En historisk klimaavtale i Paris gir forventning om nye klimalover. Er det derfor det plutselig er så mye grønn kommunikasjon?

  • kurs
    Høstens kursnyheter

    - Profesjonen vår er i stadig utvikling, høstens kurstilbud skal gjenspeile denne utviklingen, og gjøre våre medlemmer bedre i stand til å takle utfordringene de står overfor.

  • Styreleder Nils Petter Strømmen.
    Misnøye med effektmåling

    Få virksomheter måler effekten av kommunikasjonsarbeidet jevnlig. Mangel på kompetanse og liten interesse fra ledelsen får skylden.

  • Illustrasjon iPhone web
    Mediekutt gir endrede metoder

    Det er ikke bare norske medier som gjør endringer for å møte dagens virkelighet. Også kommunikasjonsavdelingene må tenke nytt for å være relevante for mediene.

  • Illustrasjonsfoto møte
    Halvparten vurderer byråbytte

    Det kan bli aktuelt å bytte PR-byrå i løpet av året, sier halvparten av Kommunikasjonsforeningens medlemmer.