Nyheter

  • julie_skogheim04
    Den nye kommunikatøren

    Etterspørselen etter kommunikatører er god, melder rekrutteringsselskapene. Digital kompetanse og evne til innovasjon er blitt en forutsetning, samtidig som evnen til historiefortelling fremdeles er høyt verdsatt.

  • espen_1
    123 mediehenvendelser på én dag

    Som kommunikasjonssjef i Skiforbundet fikk tidligere sportsjournalist Espen Graff sin ilddåp foran både nye og tidligere kolleger i sakene om Martin, Therese og astma-medisinen.

  • Ida Aalen publikum 2
    Bekymret for falske nyheter

    Hva bør kommunikatører gjøre i møte med falske nyheter og usannheter? Det var tema for dagens medlemsmøte i lokallaget Oslo-Akershus.

  • Mariell Midtbø Bøyum_03230317
    Jakten på sannheten

    Hvordan skal mediene møte valgåret 2017? Nyhetsformidlernes troverdighet og teknologiens krumspring skaper både muligheter og utfordringer. Hva lærte vi om dette på Kommunikasjonsdagen 2017? Vi gir dere ni avsnitt å tygge på:

  • Frivillige
    Vil du bidra på Kommunikasjonsdagen 2017?

    Er du god på foto, video, sosiale medier eller tekst? Vil du ha relevant arbeidserfaring, høre på spennende foredrag og få anledning til å mingle med bransjefolk?

  • Skjermbilde av lønnskalkulator
    Dette tjener vi

    Årets lønnsstatistikk er klar. Du kan bruke vår lønnskalkulator til å finne gjennomsnittslønn for din stillingsgruppe.

  • put your hands up in the air
    Hemmer eller fremmer vi demokrati?

    Hva skal vi egentlig med PR og strategisk kommunikasjon? Ny forskning evaluerer kommunikasjonsbransjens bidrag til demokratiet på ulike nivåer.

  • Statts
    Vil ha mer av alt

    Mer samarbeid, mer integrasjon og mer strategi. Europeiske kommunikasjonsfolk ønsker på øverste hylle.

  • Sentralstyret, gruppebilde
    Vil du sitte i sentralstyret?

    Ønsker du å påvirke Kommunikasjonsforeningens og kommunikasjonsfagets fremtid? Valgkomiteen ønsker dine forslag til nye sentralstyremedlemmer innen 31. januar 2017.

  • VR
    Klar for virtuell virkelighet?

    Virtuell virkelighet - VR - er blitt tilgjengelig for alle. Burde kommunikasjonsfolk bry seg om det?