Fagbøker- alle

  • kreativitet_og_innovasjon

    Kreativitet og Innovasjon - Fem sider av nesten samme sak

    Av: Torild Alise W. Oddane
    Forlag: Fagbokforlaget, 2017

    Fellesnevneren for kreativitet og innovasjon er evnen til å håndtere komplekse, ikke-rutinebaserte oppgaver, mener forfatteren.

  • the_media_and_the_mundane

    The Media and the Mundane - Communication Across Media in Everyday Life

    Av: Bjarki Valtysson, Anne Mette Thorhauge, Kjetil Sandvik
    Forlag: Nordicom, 2016

    Studier om kommunikasjon på tvers av apper, medier og sosiale medier, samt teoretisk rammeverk for å forstå nye kommunikasjonsmønstre. Lastes ned på www.nordicom.gu.se

  • Cover Eventledelse og sponsing

    Eventledelse og sponsing: Helse i hver krone

    Av: Rune Bjerke
    Forlag: Fagbokforlaget, 2016

    Boken tar for seg eventer og sponsingens rolle i markedsføring og organisasjonsbygging. Den er myntet på studenter, men siden forfatteren har inkludert mange modeller og eksempler, er den også nyttig for praktikere. Boken behandler eventer og...

  • Coverbilde til boken Fra ide til suksess

    Fra idé til suksess – om å samskape verdifulle eventer

    Av: Nina Katrine Prebensen
    Forlag: Cappelen Damm Akademisk, 2016

    Hvordan gjøre suksess med eventer? Boken utforsker hvordan verdiskapningen skjer i samhandling mellom kunde, interessenter og selve eventet. Boken handler i første rekke om årlige sted- og tidsfaste eventer.

  • Opphavsrett foroterett og personbilder

    Opphavsrett, fotorett og personbilder i nettjournalistikk

    Av: Jon Wessel-Aas
    Forlag: Cappelen Damm Akademisk, 2016

    Kan man klippe, lime og dele bilder og tekst fra nettet? Boken presenterer grunnleggende regler på området og passer for alle som publiserer på nett og i sosiale medier.

  • courageous

    Case Studies in Courageous Organizational Communication

    Av: Alexander Lyon
    Forlag: Peter Lang Inc., 2016

    Casestudier fra blant annet Netflix, Google og NASA. «Modig kommunikasjon» kjennetegnes ifølge forfatteren av samarbeid, engasjement og transparens.

  • Merkevareledelse

    Merkevareledelse

    Av: Lars E. Olsen, Adrian Peretz, Bendik M. Samuelsen
    Forlag: Cappelen Damm Akademisk, 2016

    Her handler det om alle aspekter ved å forvalte en merkevare – som analyse, posisjonering og verdifastsettelse. Temaer som også dekkes, er utvikling av kommunikasjonsstrategi, betydningen av vareprat og bruk av ansatte som merkevarebyggere.

  • Innholdsmarkedsføring cover

    Innholdsmarkedsføring. Konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis.

    Av: Jens Barland (red.)
    Forlag: Cappelen Damm Akademisk, 2016

    Innholdsmarkedsføring – også kjent som content marketing – er i kraftig vekst i alle digitale medier. Det legges stadig større vekt på å fremme bedriften, virksomheten eller organisasjonen gjennom godt medieinnhold. Denne boken er den første på...

  • Kommentaren en sjanger i endring

    Kommentaren – en sjanger i endring

    Av: Lisbeth Morlandstø, Birgit Røe Mathisen
    Forlag: Cappelen Damm Akademisk, 2016

    En teoretisk del ser på kommentarens rolle i mediene og offentligheten. En praktisk del gir innføring i argumentasjon, research, oppbygging og språk i kommentaren.

  • Socialastyrelser_framsida

    Sociala medier för styrelser

    Av: Heidi Wold, Karin Bäcklund
    Forlag: Karin Bäcklund og Heidi Wold, 2016

    Forfatterne mener mange styremedlemmer mangler forståelse for sosiale medier og hvordan de innvirker på virksomhetene. Men denne boken vil de bøte på det. Finnes også som e-bok.

Viser 1 - 10 av 266